donderdag 19 maart 2009

Treinongeluk?

Gisteren kwam deze superkat binnen. Hij was recentelijk nog in de praktijk geweest voor een enting, samen met zijn nestgenootje...
Een uurtje daarvoor was hij naar buiten gegaan. Nu lag hij op apengapen in de tuin.
De baasjes en de katten wonen vlak bij het spoor. Waarschijnlijk heeft deze kleine lieve donder liggen slapen in het zonnetje bij/op het spoor. Beide voorpootjes zijn eraf "gereden". Geen vingerskootjes meer aanwezig. Herstel kan, maar wordt altijd problematisch. Ook in achterhand zijn verschillende breuken te voelen. En dan nog zo bij kennis zijn, niet vervelend doen, niet zeuren... Tsja, lieve lezers, daar kunnen wij als mensen nog een voorbeeld aan nemen.
Helaas besluit eigenaar (waarschijnlijk terecht) om hem uit zijn "lijden" te verlossen.

Dit vind ik altijd een heel vervelend (lees: klote) verhaal ..., maar ook dat hoort er nu éénmaal bij.

Groetjes en tot lezens..., Leo

Bata4en - Kliniek voor dieren

2 opmerkingen:

LinLin zei

Dat vind ik altijd zo zielig....
Ik ken een Kat bij ons in de stad, en die heeft 3 pootjes, die is heel vrolijk..
Dus waarom zou hij uit z'n lijden moeten worden verlost..?
Zeker zwaar klote.

Naja, Slaap zacht Katje..

Bianca zei

Wat erg zeg, maar goed dat ie uit zijn lijden is verlost.
Ik heb in 2001 ook eens een kat gehad waar zijn achterpoten eraf waren en gewoon nog thuis kwam. Het idee is nooit in mij opgekomen dat t de trein wel eens geweest kon zijn.
Ook knorde hij toen we hem naar toen nog Blok brachten om hem uit zijn lijden te verlossen. Als ik deze foto bekijk wordt ik ook weer helemaal verdrietig om Muis die ik nu al zo lang moet missen. Net een jaar is hij geworden.

Groetjes Bianca