maandag 27 april 2009

DUMPPRIJZEN / TOTALE UITVERKOOP!!!






















Het seizoen is weer aangebroken. Alles gaat in de uitverkoop. Met name de dieren hebben hieronder te lijden. Gisteren weer wat dumpertjes (kittens) gewoon weggegooid door eigenaren. Gedaan alsof het "oud vuil" was. Nu weet ik wel dat onze geweldige politieke vertegenwoordigers in Den Haag in de wetgeving een dier hebben aangemerkt als "ARTIKEL". Maar ik ben van mening dat dit soort eigenaren zeer streng bestraft zou moeten worden...

Neem een voorbeeld aan de Verenigde Staten, waar een hoge boete en een eventuele celstraf niet ondenkbaar is....

Ik ben geen Amerikafan, maar ik denk dat zij op het gebied van Wetgeving t.a.v. Dieren zeer voortuitstrevend zijn t.o.v. wij Nederlanders.

Laten we hopen op ontwikkeling van gezond verstand van mensen of op een betere wetgeving in Nederland (met goede controles).

Ik laat nog weten hoe het met het kitten is gegaan (maar drinkt niet, alleen sondevoeding mogelijk).

Groetjes, Leo


Bata4en - Kliniek voor dieren

Geen opmerkingen: