dinsdag 18 september 2007

Vista en daarmee basta!


Computernerd! Dat is een term die ik vaak naar mijn hoofd krijg geslingerd als ik weer iets nieuws probeer met de computer of te lang erachter zit.
Paparazzi! Dat hoorde ik onlangs voor het eerst omdat ik bijna van elk interessant onderwerp (met dieren) foto's maak.

Nu wil ik dit alles niet ontkennen... Vandaag was ik erg benieuwd naar Windows Vista. Wij draaien nog alles op Windows XP. Dus... een computer met Vista aangeschaft. Iedereen zij tegen mij: "Dat moet je niet doen, het heeft nog heel veel fouten". Maar ik doe het toch en daarmee Basta!

Wat mooi is aan Vista is o.a. de driedimensionale layout (zie het voorbeeld met webcamfoto hieronder). Ook overzichtelijk. Jammer dat niet alle oude programma's meer onder Vista werken (gelukkig wel ons dierenartsenprogramma).

Groetjes van een dierennerd!

Leo

Geen opmerkingen: